Ibn al-Kajjim je rekao u „Medaridž as-Salikin“ ( 1/222-223):
„...što je on čvršći kada poziva Allahu i izvršava Njegove naredbe to više njegov neprijatelj postaje koncentrisan da ga dovodi u iskušenje putem neozbiljnih ljudi.Tako, on u osnovi mora staviti svoj pancir kada se suoči sa preprekom jer je preuzeo na sebe da se suprotstavi neprijatelju Allaha radi i u Njegovo ime, i njegov ibadet koji tako čini je ibadet najboljih od onih koji poznaju Allaha i poznat je pod imenom muragama i niko nije svjestan ovoga osim onih koji imaju kompletnu i savršenu pronicljivost.
I nema ničeg što Allah više voli od toga kada se jedan od Njegovih prijatelja upusti u muragamu i razljuti Njegovog neprijatelja, i On je ukazao na ovaj vid ibadeta na raznim mjestima u Kur'anu.
Na primjer:
وَمَنْ يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يَجِدْ فِي الْأَرْضِ مُرَاغَمًا كَثِيرًا وَسَعَةً
Onaj ko se iseli Allaha radi naći će na Zemlji mnogo mjesta, uprkos svojim neprijateljima, i slobodu. (An-Nisa, 100)
Dakle On je ukazao na onoga koji učini hidžru kako bi obožavao Allaha kao muragima koji srdi Allahove i svoje neprijatelje, i Allah voli od Svojih prijatelja da se upuštaju u muragamu i srde Njegove neprijatelje kao što je Allah rekao:
ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ لَا يُصِيبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ
...jer njih neće zadesiti ni žeđ, ni umor, ni glad na Allahovu putu, niti će stupiti na neko mjesto koje će nevjernike naljutiti, niti će ikakvu nevolju od neprijatelja pretrpjeti, a da im to sve neće kao dobro djelo upisano biti – Allah zaista neće dopustiti da propadne nagrada onima koji čine dobro – (At-Tewba, 120)
I On je opisao primjer Poslanika i njegovih sljedbenika:
وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنْجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَىٰ عَلَىٰ سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ
A u Indžilu: oni su kao biljka kad izdanak svoj izbaci pa ga onda učvrsti, i on ojača, i ispravi se na svojoj stabljici izazivajući divljenje sijačā – da bi On s vjernicima najedio nevjernike. (al-Feth, 29)
Dakle, srđenje nevjernika je drago i neophodno kod Gospodara, i primjenjivanje ovoga je od oblika kompletnosti robovanja Allahu. I Poslanik je ustanovio za onoga koji postane zbunjen i izgubi se u namazu da učini dvije sehvi sedžde i rekao je: „Ako je namaz bio ispravan one će samo naljutiti šejtana,“ i nazvao ih je „al muragmitejn“.
Dakle ko god obožava Allaha srdeći Njegovog neprijatelja je uzeo udio u iskrenosti, i što više ta osoba voli svog Gospodara, udruži se sa Njim i suprotstavi Njegovim neprijateljima to više će iskazati muragamu u kojoj je pohvaljeno da se šepuri i razmeće kada stoji u safovima pred bitku i kada tajno daje sadaku kada ga niko ne vidi osim Allaha jer na taj način srdi svog neprijatelja i žrtvuje sebe i svoj imetak Allaha radi.
I ovaj vid ibadeta je poznat samo malom broju ljudi i ko god ga iskusi i njegovu slatkoću plakaće nad danima koji su prošli...“