Sunday, May 12, 2013

Namjeravaj dobro...



Svaki put kada popraviš svoje misli (t.j. misliš pozitivno), Allah će popraviti tvoje okolnosti. I svaki put kada poželiš dobro nekom drugom, dobro će doći tebi odakle se i ne nadaš...

Jednog dana, Abdullah, sin imama Ahmeda je rekao svome ocu. „Posavjetuj me oče.“ Pa mu on reče:“Sine moj, namjeravaj dobro.Sve dok namjeravaš dobro, uvijek ćeš biti u stanju dobra.“

Ibn Muflih komentariše: „Ovo je ogroman i prelijep savjet – lahak za upitanog, lahak za razumjevanje i primjenu od onoga koji pita.Ko god ga primjeni imat će konstantnu i kontinuiranu nagradu zbog svoje konstantne i kontinuirane prirode. Ovo se odnosi na sva djela srca koja šerijat iziskuje, bilo u odnosu prema Stvoritelju ili odnosu prema stvorenjima. (Edeb aš-Šerijja; 1/102)

„Ukoliko nemaš sposobnosti i snage da se natječeš sa bogobojaznim u dobrim djelima onda se natjeci sa grješnicima u traženju Allahova oprosta.“ (Ibn Redžeb)


 „Čovjek je došao kod mudraca i rekao, 'Taj i taj te uvrijedio na jednom skupu'. Mudrac mu odgovori, 'Bacio je koplje prema meni ali me nije pogodio.Zašto si ti morao donijeti to koplje i zariti ga u moje srce?'