Thursday, August 15, 2013

Kao da njeni ljudi i nisu ljudi...



 Iz 'Divana' imama Šafije, rahimehullah...
 Prijatelj koji ne koristi za vrijeme nedaća
Je bliži neprijatelju na vagama.
Prijatelj ne ostaje tokom svih vremena
Niti brat, osim za utjehu.
Tražio sam danima, sa svom svojom snagom
Brata kojem bi vjerovao ali je moje traganje bilo bezuspješno.
Zemlje i oni koji žive na njima su bile puste
Kao da njeni ljudi i nisu ljudi.

Družio sam se sa bezbrojnim brojem ljudi,
I mislio sam da imam više od mog udjela (kod njih)
Ali kada sam iskušao svoje prijatelje otkrio sam da
Su oni varljivi kao vrijeme koje ne štedi nikoga.
Ako sam bio odsutan od njih, najgori od njih bi me vrijeđali
A ako bi se razbolio, najbolji od njih me ne bi posjetili.
I ako bi me vidjeli u dobrom stanju, moje blagostanje bi ih povrijeđivalo ,
A ako bi me vidjeli u lošem stanju, moja nedaća bi ih veselila.

O Ti koji čuješ dove, ispuni moja očekivanja,
I zaštiti me od zla nad kojim Ti imaš moć.
I pomogni me u postizanju Tvog zadovoljstva, i odaberi za mene
U svim mojim stvarima, i podari mi blagostanje i oprosti mi.


O ti koji tražiš slavu i snagu na ovom svijetu i njegov sjaj,
Znaj da vrijeme nadvlada svaku građevinu i gradioca.
I čija god slava dolazi od ovog svijeta i njegovog sjaja,
onda će ona uskoro nestati i neće je biti.
Znaj da blaga Zemlje leže u bogatstvu i zlatu,
Zato neka tvoje blago leži u bogobojaznosti i vjeri.


Nikad ne budi tužan zbog nečega što izgubiš na ovom svijetu,
Kada imaš Islam i dobro zdravlje kod sebe.
Ako izgubiš nešto ka čemu si jurio naprijed,
Onda činjenica da si ga izgubio je dovoljna (kao lekcija).

Kako je iznenađujuće da se Bogu može biti nepokorno!
Ili da ga nevjernik može tako Njega poricati
Kada je svjedok za Boga u svakoj stvari
Koja se kreće ili miruje na mjestu.
I u svemu je doista znak
Koji pokazuje da je On uistinu Jedan (Bog).