Od uslova valjanosti ibadeta su: Nevjerovanje u tagute, odstupanje od širka uz odricanje od mušrika
Šejh Muhammed b. Abdul-Vehab kaže:
"Znaj da se ibadet ne može nazvati ibadetom osim sa tevhidom. Isto kao što se namaz ne može nazvati namazom osim sa abdestom. Pa ako se širk uvuče u ibadet on će ga pokvariti. Isto kao puštanje vjetra, ili slično, što kvare abdest. Kao što Uzvišeni kaže:
"Mnogobošci nisu dostojni Allahove džamije održavati kad sami priznaju da su nevjernici. Djela njihova će se poništiti i u Vatri će vječno ostati." (Et-Tewbe, 17)
Ako znaš da širk kvari ibadet kada se pomiješa sa njim, i da poništava djela, te da je onome ko to učini vječni boravak među stanovnicima Vatre, znat ćeš da ti je to najbitnije spoznati, ne bi li te Allah spasio iz ove mreže, a to je od činjena širka Njemu. "
Takođe u Kitabu tevhid, rahimehullahu teala, kaže:
"Sedmo pitanje je veliko pitanje a to je da ibadet Allahu , se neće postići osim kufrom prema tagutu. U tome je značenje riječi Uzvišenog:
"Nema prisile u vjeru, Pravi put se jasno razlikuje od zablude! Onaj ko ne vjeruje u Taguta, a vjeruje u Allaha, drži se za najčvršću vezu, koja se neće prekinuti! A Allah sve čuje i zna!"
(El-Beqare, 256) "
Abdur-Rahman b. Hasan kaže:
"U poglavlju, tj. prvom poglavlju Kitabu tevhida, je podsticanje na robovanje Allahu, te da ne koristi sa širkom, niti se naziva ibadetom."
Sulejman b. Abdullah kaže:
"Odvajanje od širka je nešto nužno u ibadetu, jer u protivnom rob neće doći sa ibadetom Allahu nego kao mušrik."
Ebu-Battin kaže:
"Što se tiče definicije ibadeta naš šejh Muhammed b. Abdul-Vehab , rahimehullah, ga je definisao u svojim korisnim spisima u djelu Kitabu tevhid, jer je sukob oko toga, a onaj ko ne dođe sa njime nije došao sa ibadatom Allahu. Tako da ukazuje da odvajanje od širka mora postojati u samom ibadetu, jer se u suprotnom neće zvati ibadetom."
Abdur-Rahman b. Hasan je rekao:
"Riječi Uzvišenog Allaha:
"I Allahu ibadet činite i ništa Mu ne pridružujte." (En-Nisa, 36)
Ovaj ajet pojašnjava da je ibadet onaj radi kojeg su stvoreni, te da je Allah , spojio imperativ sa ibadetom - kojeg je naredio, i zabranu širka - kojeg je zabranio, a to je širk u ibadetu. Tako da je ovaj ajet ukazao kako je ograđivanje od širka uslov valjanosti ibadeta, te da bez toga neće biti valjan, kao što Uzvišeni kaže:
"To je Allahovo uputstvo na koje On ukazuje onima kojima hoće od robova Svojih. A da su oni druge Njemu ravnim smatrali, sigurno bi im propalo ono što su činili. " (El-En'am, 88) "
1 Dureru sunnije (2 / 23)
2 Fethul medžid str. 33.
3 Tejsirul azizil hadim str. 34.
4 Dureru sunnije (2 / 303).
5Kuretu ujun muvvehidin str. 6).