Tuesday, July 30, 2013

Mi se smijemo a opet ko zna?



Prenosi se da je Hasan el-Basri rekao:

Mi se smijemo a opet – ko zna? – možda je Allah pogledao na neka naša djela i rekao:“Neću prihvatiti ništa od vas.“ Teško tebi, o sine Ademov! Možeš li se boriti protiv Allaha? Ko god je nepokoran  Allahu bori se protiv Njega. Tako mi Allaha! Sreo sam 70 učesnika Bedra.Većina njihove odjeće je bila od vune.Da si ih vidjeo mislio bi da su ludi, a da su oni vidjeli najboljeg od vas oni bi rekli „Ovi ljudi nemaju udjela u ahiretu.“ Da su oni vidjeli najgoreg od vas rekli bi: “Ovi ljudi ne vjeruju u Dan polaganja računa.“ Vidio sam ljude za koje je ovaj svijet bio jeftiniji od prašine pod njihovim nogama.Vidio sam ljude koji bi došli noću kući, ne našavši više od vlastite porcije hrane pa ipak bi rekli: “Neću ovo sve staviti u svoj trbuh.Zasigurno ću nešto podjeliti Allaha radi.“ Zatim bi podjelili nešto od svoje hrane kao sadaku čak i ako su oni bili potrebniji nje od njenog primaoca.

Ebu Nuajm-Hilja al-Evlija'