Wednesday, July 10, 2013

Zar on nije dočekao ramazan, postio i klanjao...?


Talha ibn Ubejdullah, radijallahu anhu, prenosi da su dvojica ljudi došli kod Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, koji su u isto vrijeme prihvatili Islam.Jedan od njih je imao običaj više učestvovati u džihadu od drugog i tako se jednog dana borio u bitci i postigao šehadet u njoj.Drugi je ostao iza njega za još jednu godinu a potom umro.

Talha je rekao:“Vidio  sam u snu da sam kod vrata Dženneta kad primjetih da sam sa obojicom od te dvojice ljudi.Neko je izašao iz Dženneta i dozvolio čovjeku koji je umro kasnije da uđe prvi.Zatim je izašao ponovo i dozvolio šehidu da uđe.Potom se vratio meni i rekao mi 'Vrati se jer tvoje vrijeme još nije došlo'“.
Talha je ustao  i obavijestio druge o ovome i oni su svi bili začuđeni.To je došlo do Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem i kada su ga obavijestili o tome on reče:

„Čemu se čudite?“ Oni rekoše: „O Allahov Poslaniče!Od njih dvojice se jedan jako trudio u džihadu i potom je poginuo kao šehid ali ovaj drugi je ušao u Džennet prije njega.“ Allahov Poslanik, sallallahu alejhi  ve sellem, reče:“Zar on nije ostao poslije njega za još jednu godinu?“ Oni rekoše: „Da, jeste“. On reče:“Zar nije dočekao ramazan, postio i klanjao u njemu sa takvim i takvim brojem sedždi u godini?“ Oni rekoše: „Da“. Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem reče:“Stoga razlika između njih je veća od onoga što je između nebesa i zemlje.“ (Sahih, Ibn Madže 2/345-346)

Iskoristimo ramazan jer mi doista ne shvaćamo njegovu veličinu, vrijednost i nagradu...