Saturday, July 27, 2013

Odabiranje Allahove strane...



„Doista, nisam vidjeo ništa više nego da ljudi prodaju svoju vjeru.I vidio sam učenjake koji su bili sa mnom kako prodaju svoju vjeru.Tako ja rekoh sebi: “Ko sam ja? Šta sam ja? Šta ću reći sutra Allahu kada budem stajao pred Njim i On me upita, 'Jesi li prodao svoju vjeru kao što su drugi uradili?' Tako sam pogledao na bič i mač i odabrao njih.“ (Imam Ahmed ibn Hanbel)

Nikad ne zauzmi stranu protiv Allaha i Njegovog Poslanika.Ukoliko neko to uradi to će ga odvesti do distance i odvojenosti od Allaha.Distanca znači postojanje dvije suparničke skupine na suprotnim stranama a odvojenost znači polariziranje obje skupine.Ovo nije lahka stvar.

Lekcija koja se ovdje treba naučiti je da uvijek budeš na strani Allaha i Njegova Poslanika čak i ako su svi ostali na drugoj strani.Posljedice toga su značajne i trajne.Nema ništa korisnije za Allahovog roba tokom ovodunjalučkog života i ahireta od toga da bude čvrsto na strani Allaha i Njegova Poslanika.Treba svakako primjetiti da se većina ljudi drže druge strane naročito kada su strasti i strah jaki.U takvim slučajevima teško ćeš naći ikoga na strani Allaha i Njegova Poslanika.Šta više, uobičajno je da ljudi misle da oni koji su na strani Allaha imaju nedostatak u razumu i da su loše odabrali i mogu ih čak i smatrati ludim.Oni koji misle na ovakav način su nasljednici neprijatelja poslanika.


Neprijatelji Poslanika su ga optuživali da je lud dok su oni bili na jednoj strani a on na drugoj.Ali ko god postavi sebe da bude na dobroj strani bit će mu potrebno da ima duboko znanje o onome sa čim je Allahov Poslanik bio poslat kako bi otklonio sve sumnje koje bi mogao imati i morat će posjedovati potpuno strpljenje kako bi se mogao suočiti sa neprijateljstvom neprijatelja i korenja oni koji kore.Ovo nikad ne može biti postignuto bez jake volje u traženju Allaha i Ahireta.On treba voljeti ahiret više od dunjaluka i preferirati ljubav prema Allahu i njegovom Poslaniku više od bilo čega drugog.Shodno prirodi čovjeka nema težeg djela od ovog.On sam, njegove strasti, njegova priroda, njegov šejtan, njegova braća, i njegovi drugovi ga pozivaju sa jedne strane kako bi trenutno uživao a ako im se ne pokori oni će biti protiv njega.Ali ako je strpljiv, Allah će mu pomoći i ova teška stvar će postati lahka i bol će postati uživanje.

Allah hvali Svoje robove i On će učiniti da osjeti užitak bivanja na Allahovoj strani i strani Njegova Poslanika i dat će mu počast na način koji će povećati njegovu sreću u srcu i koja će ga obuzeti.Svi oni koji su se protiv njega borili prije bit će ili u strahu od njega ili mirni i njegovi pomagači.On će postajati jači dok će njegov neprijatelj postajati slabiji.

Ne misli da je teško suočiti se sa ljudima i zauzeti stranu Allaha i Njegova Poslanika.Ako si sam, Allah će biti sa tobom, bit ćeš pod Njegovim očima, u Njegovom povjerenju i pod Njegovom zaštitom.On će samo iskušavati tvoju vjeru, ubjeđenje i strpljivost.Šta ti može pomoći ako te Allah napusti?Doista, lakše je zauzeti stranu Allaha i Njegova Poslanika ali ako patiš od pohlepe i straha, nećeš to biti u stanju da uradiš.Ako kažeš: „Šta će mi pomoći ako ostavim pohlepu i strah?“ Trebaš sam sebi odgovoriti: „Kroz tewhid, oslanjanje na Allaha i moje znanje za koje je nagrada kod Allaha isključivo, grijesi su otklonjeni od Allaha, i sve stvari su u skladu sa Allahovom voljom i ne zavise od bilo koga drugog.

Ibn Kajjim