Saturday, July 6, 2013

Oni koji se drže dunjaluka i oni koji se drže ahireta



Vrijednost svakog čovjeka se prosuđuje po onome šta traži.Niko ne može staviti vrijednost na onoga koji traži Allaha jer je to neprocjenjivo.Onaj koji traga za ovim svjetom je prenizak da bi imao ikakvu vrijednost.

Šibli je rekao: „Ko god se čvrsto pridržava ovoga svijeta biće spaljen njegovim plamenom sve dok ne postane pepeo koji će vjetar raznijeti.Ko god se drži ahireta biće spaljen njegovim svjetlom tako da će postati čisto zlato najvišeg kvaliteta i od njega se ima koristi.Ko god se drži Allaha biće spaljen sa svjetlošću tewhida i postat će poput dragulja čija vrijednost je neprocijenjiva.“

On ima ambicije, od najvećih koje su beskrajne,
Do najmanje, koje samo vrijeme pronalazi nedodirljivim.

Al-Šibli je bio upitan:“Da li će voljeni ikad postići zadovoljstvo sa nečim od svog Voljenog prije nego ga sretne?“ On odgovori  sa sljedećim stihovima:

Tako mi Allaha, kada biste me krunisali
Sa krunom Hozroja , kralja orienta
I preda mnom stavili blago stvorenja-
Blago onih danas i onih starih-
'Ali mi se nećemo sresti  neko vrijeme', rečeno mi je
Za naš susret, Gospodaru moj, ja bih rado pristao!

Čija god je ambicija velika biće samo zadovoljan sa traženjem Allaha, Uzvišen i Veličanstven neka je On.

Moje svako putovanje ka i od,
Jutra i mraka-
I isto tako, sjećanje Tebe
-je moj pravi dah života,
Osvježavajući povjetarac i istinita tišina
Ti si moja ambicija i moja sreća
Moj cilj i uspjeh.
O izvoru moje pomoći i utočišta
Ostavi me upućenim pravo i ispravi me.

Ibn Redžeb el-Hanbeli