Tuesday, May 18, 2010

Poslanička metodologija u pobijanju govora šija rafidija - Ibn Tejmijje

Ovo je sažeta verzija djela "Minhadžu es-sunneti nebevijje fir-reddi ala rafidati el-kaderijje", od šejhul-islama, strpljivog mudžahida koji je branio Allahovu vjeru, Njegova Poslanika i časne ashabe.Ona predstavlja odgovor neprijateljima, koji su za metu uzeli najbolja stvorenja nakon poslanika, te na njih lažu i potvaraju ih najgorim potvorama. Iako je znano da ih (tj. ashabe) je Allah pohvalio u mnogim ajetima Svoje Knjige. U tom kontekstu Uzvišeni kaže:

وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ
"Allah je zadovoljan prvim muslimanima, muhadžirima i ensarijama i svima onima koji ih slijede dobra djela čineći, a i oni su zadovoljni Njime: za njih je On pripremio džennetske bašče kroz koje će rijeke teći, i oni će vječno i zauvijek u njima boraviti. To je veliki uspjeh." (Et-Tevba, 100)

Bilježi imam Ahmed u "Musnedu" o fadiletima ashaba od Abdullaha b. Mugaffela Muzenija da je Allahov Poslanik ,sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Bojte se Allaha po pitanju mojih ashaba, nemojte ih poslije mene uzimati kao metu. Ko njih voli - iz ljubavi prema meni ih je zavolio, a ko njih mrzi - iz mržnje prema meni ih je zamrzio. Onaj ko njih uznemirava taj uznemirava i mene, a ko uznemirava mene taj uznemirava Allaha, a ko uznemirava Allaha bojat je se da ga ne uzme (ne uništi)." I rekao je: "Najbolji ljudi su generacija u kojoj sam poslan, zatim oni koji slijede, zatim oni koji slijede."

Download: Download
(desni klik "save target as..." ili “save link as...”)
Alternativni download link: Download

ili posjeti

is where my documents live!