Thursday, April 11, 2013

Lopov koji je savjetovao imama Ahmeda





Kratak pogled na veliko iskušenje (Mihna)

Sin imama Ahmeda je rekao:

„Slušao sam svog oca kako često govori, 'Neka se Allah smiluje Ebu Hejsemu. Neka Allah oprosti Ebu Hejsemu. Neka Allah pomiluje Ebu Hejsema'.

Upitao sam ga, „O oče, ko je Ebu Hejsem?“

On reče, 'Kada sam trebao biti bičevan i kada su se moje ruke ispružile ka onima koji kažnjavaju, jedan mladić iza mene me povukao za odjeću".

On reče, „Poznaješ li me“

Rekoh, „Ne“.

On reče, „Ja sam Ebu Hejsem, nitkov, lopov i hulja.Zapisano je u zapisnicima Vladara pravovjernih da sam bio bičevan 18,000 puta, i da sam bio strpljiv na tome iz pokornosti šejtanu i radi dunjaluka.Zbog toga ti moraš biti strpljiv u ovom pitanju iz pokornosti Allahu i radi ove vjere.“

Sifat al-Safwah, Ibn al-Džewzi