Friday, March 5, 2010

Obožavaoci kaburova ne potpadaju pod naziv muslimana


"Suština ove naše mes'ele je činjenje ibadeta Jedinom Allahu, Koji nema sudruga, i negiranje ibadeta drugima mimo Njega, te da onaj ko bude obožavao pored Allaha drugog takav je počinio veliki širk koji izvodi iz mileta. To je temelj temelja zbog kojeg je Allah poslao poslanike i spustio knjige, te je nad ljudima putem Poslanika i Kur'ana iznesen dokaz. Naći ćeš da je to stav imama u pogledu tog temelja, kada se radi o tekfiru onog ko Allahu širk učini; da se od takvog traži pokajanje, u protivnom se ubija.Oni ne spominju podučavanje (ta'rif) u pogledu mes'ela usula (osnova) već spominuju ta'rif u manje poznatim mes'elama čiji dokazi ponekad mogu biti nepoznati nekim muslimanima. Kao što su mes'ele u kojima se suprotstavljaju neki novotari, kao što su kaderije i murdžije, ili kao što je mes'ela sarfa i 'atfa. Pa kako da podučavaju obožavaoce kaburova kada oni nisu muslimani, niti potpadaju pod pojam islama???

A da li pored širka opstaje djelo ???

Uzvišeni Allah kaže: "...i prije će debelo uže kroz iglene uši proći nego što će oni u Džennet ući." I kaže: "A onaj ko bude smatrao da Allahu ima iko ravan - biće kao onaj koji je s neba pao i koga su ptice razgrabile, ili kao onaj kojeg je vjetar u daleki predio odnio." I kaže: "Allah neće oprostiti da mu se drug pripisuje." I kaže: "A da su oni druge Njemu ravnim smatrali, sigurno bi im propalo ono što su činili." Kao i drugi ajeti u tom kontekstu.


Iz ovog ubjeđenja (akide) proizilazi drugo prljavo ubjeđenje, a to je da nad ovim ummetom nije uspostavljen dokaz dolaskom Poslanika, sallallahu alejhi ve selleme, i objavom Kur'ana. Allahu se utječemo od zlog shvatanja i poimanja. Pripadnici fetre do kojih nije doprla poslanica po idžma'u se ne nazivaju muslimanima, niti se za njih traži oprost. Učenjaci se u pogledu kažnjavanja istih na ahiretu razilaze...

Ibn Kajjim je potvrdio kufr mukallida koji slijede svoje šejhove u mes'elama koje se dotiču kufra, ako imaju mogućnosti da tragaju za istinom i da je spoznaju i da se u tom kontekstu poduče i kvalificiraju. A onaj ko nema mogućnosti da se poduči i da spozna ono sa čim su došli poslanici, po njemu takvi spadaju pod kategoriju pripadnika fetre - onih do kojih nije doprla da'va poslanika. Obje kategorije se ne mogu proglasiti muslimanima niti ulaze u naziv muslimana, čak i kod onih koji neke od njih ne tekfire. Govor o tome će doći. Širk i ime širka se na njih odnosi.

Šta ostaje od islama ako se negira njegov temelj i njegov osnovni postulat, tj. šehadeta la ilahe illallah, šta u tom slučaju ostaje od islama i njegova naziva???

Također, razmisli o onome što je rekao šejh Abdullatif, u navodu od Ibn Kajjima, da je ovakav (džahil koji počini širk) u najboljem slučaju na stepenu pripadnika fetre, koji su umrli prije poslanstva i do kojih nije doprla da'va nekog od poslanika. Da bi rekao: "Obje vrste ne možemo okarakterisati kao muslimane, niti se mogu podvesti pod naziv muslimana, čak ni kod onih koji neke od njih ne tekfire. Na ovakve se odnosi naziv širka. Šta ostaje od islama uz negiranje njegova temelja i velikog pravila šehadeta la ilahe illallah?..."

Na str 163, nakon što je naveo govor Ibn Kajjima o pripadnicima fetre iz njegove knjige Tarikul hidžretejn, šejh Abdurrahman b. Hasen je zatim rekao: "Zastani i dobro razmisli o ovom obrazloženju. Šejh, Allah mu se smilovao, nije nikoga izuzeo osim onoga ko i pored upornog nastojanja i traženja nije u mogućnosti spoznati istinu. Ovo je vrsta na koju se odnosi govor Šejhul-islama i Ibn Kajjima kao i govor drugih muhakkika (verifikatora) poput njih. A što se tiče Irakija i njegove braće, oni su prikazali govor šejha da on ne tekfiri džahila (u pogledu tevhida), te kako on smatra da je džahil u tom pogledu opravdan, a govor o tome su uljepšali. Po tom pitanju nisu pravili razlike, a ovu šubhu su uzeli kao štit kojim su odbijali kur'anske ajete i Poslanikove hadise, te podviknuše na Allahove robove muvehhide, kao što se to desilo njihovim prethodnicima od strane obožavaoca kaburova i mušrika. Allahu ćemo se svi vratiti i on će presuditi među svojim robovima u onome oko čega su se razilazili... I tako do kraja onog što je spomenuo šejh, Allah mu se smilovao."

Zato dobro razmisli, ako si od onih koji traže istinu s dokazom a boriš se protiv batila. I na kraju, neka je salavat na Muhammeda vjerovjesnika, na njegovu porodicu i sve ashabe.'

"Ako se oni budu prepirali s tobom, reci: "Ja se samo Allahu pokoravam, a i oni koji me slijede." I reci onima kojima je data Knjiga i neukima: "Primite islam!" Ako prime islam, onda su na pravom putu. A ako odbiju, tvoje je jedino da pozivaš. - A Allah dobro vidi robove Svoje." (Ali-Imran, 20)

Ajet je Poslanika i njegove sljedbenike opisao narazdvojivim svojstvom s kojim se razlikuju od ostalih nevjerničkih naroda, a to je pokornost Allahu. Svi se mufessiri slažu, bez razilaženja, da pomenuta pokornost Allahu znači iskreno činjenje ibadeta Allahu Jedinom, Koji nema sudruga, i odricanje od svega što se obožava mimo Allaha.

Ovdje se postavlja pitanje da li je onaj ko obožava druge mimo Allaha pokoran Allahu? Ako bi rekli da, onda to predstavlja širk i izlazak iz vjere. Ako bi rekli ne, onda pitamo da li je ovaj mušrik koji nije pokoran i iskren prema Allahu od sljedbenika Muhammeda, sallallahu alejhi ve selleme???